Apmaksas noteikumi
Maksāšanas veidi:
- kredītkartes
- Apple Pay
- Google Pay
- bankas pārskaitījumi
Apmaksas termiņi:
Apmaksas termiņš ir 30 dienas no piedāvājuma un maksājuma saites saņemšanas dienas.
Cenas un valūta:
Cena ir norādīta piedāvājumā, ko menedžeris nosūta uz klienta pastu no uzņēmuma e-pasta adreses apsardze@alianse.lv.
Valūta: eiro (EUR).
Atpakaļatdošanas un naudas atdošanas politika:
Klientam ir tiesības atpakaļatdot preci vai pakalpojumu 14 dienu laikā no apmaksas dienas, ja tas kāda iemesla dēļ neatbilst gaidītajam.
Naudas sodi un papildmaksas:
Komercpiedāvājuma ietvaros nav paredzēts sods par nemaksāšanu.
Pēc iekārtas nodošanas klientam rēķins jāapmaksā 7 kalendāro dienu laikā.
Papildmaksa var ietvert maksu par tehniķa ierašanos klienta objektā, aprīkojuma piegādi, iestatīšanu un citiem darbiem.
Konfidencialitāte un drošība:
Privātumu un drošību nodrošina maksājumus apstrādājošais uzņēmums (ekvairinga pakalpojumi) — “EveryPay”, AS.
Nodokļi un nodevas:
Visi maksājumi ietver PVN atbilstoši Latvijas tiesību aktiem.
SIA “Baltic Security Solution” ir ar nodokļmaksātājs uzņēmums ar PVN maksātāja numuru LV40203050311.
Kontaktinformācija atbalsta saņemšanai:
Sazinieties ar grāmatvedības nodaļu pa tālruņa numuru +371 66117201 vai pa e-pastu rekini@alianse.lv.
Noteikumu atjauninājumi:
Pārdevējam ir tiesības mainīt šos Noteikumus. Uz katra pasūtījuma noformēšanu attiecas aktuālā Noteikumu redakcija.
Autortiesības un informācijas aizsardzība:
Visa informācija vietnē, tostarp cenas un maksājumu noteikumi, ir aizsargāta ar autortiesībām, un ir aizliegts to kopēt vai izmantot bez atļaujas.
Klienta piekrišana:
Klients piekrīt apmaksas noteikumiem, atzīmējot izvēles rūtiņu “Es piekrītu apmaksas noteikumiem”, veicot pasūtījumu.
Papildu informācija:
Papildu informācija par mūsu pakalpojumiem ir pieejama alianse.lv oficiālajā tīmekļa vietnē, pa tālruni +371 66117676 vai pa e-pastu info@alianse.lv.
Piekrišana datu apstrādei:
Atzīmējot izvēles rūtiņu, veicot maksājumu, klients piekrīt savu datu apstrādei saistībā ar maksājuma veikšanu.
Dokumentācija un apstiprinājums:
Pēc veiksmīgas apmaksas veikšanas klientam tiks nosūtīts elektronisks čeks vai rēķins uz reģistrācijas laikā norādīto e-pasta adresi.
Pasūtījuma atcelšana:
Klientam ir tiesības atcelt pasūtījumu pirms tā izpildes. Pasūtījuma atcelšanas gadījumā summa tiks atpakaļsamaksāta kartē vai citā maksājuma avotā atbilstoši naudas atpakaļatdošanas politikai.
Atlaides un akcijas:
Pagaidu atlaides un akcijas piedāvājumi var būt pieejami vietnē vai pēc menedžera ieskatiem. Atlaides nesummējas, ja vien nav norādīts citādi.
Ierobežojumi:
Mēs paturam tiesības atteikt pakalpojumu vai mainīt apmaksas noteikumus atsevišķiem klientiem, nenorādot iemeslus.
Drošības pārbaude:
Lai pārbaudītu identitāti un novērstu krāpšanu, mēs drīkstam pieprasīt klienta identitātes papildu pārbaudi (piemēram, pases vai citas personas apliecības skenēšanu).
Strīdi un sūdzības:
Strīdu vai sūdzību gadījumā klienti var sazināties ar atbalsta dienestu, izmantojot iepriekš minētos kontaktus. Visi strīdi tiks izskatīti saskaņā ar Latvijas tiesību aktiem.
Piegādes termiņi un noteikumi:
Iekārtu piegādes vai pakalpojumu sniegšanas termiņi un noteikumi tiks precizēti komercpiedāvājumā vai atsevišķā līgumā.
Trešo pušu tiesības:
Nekas šajos Noteikumos nepiešķir tiesības vai priekšrocības trešām pusēm.
Atbilstība tiesību aktiem:
Klientam ir pienākums ievērot visus piemērojamos tiesību aktus un noteikumus, izmantojot mūsu vietni un veicot maksājumus par pakalpojumiem vai precēm.
Elektroniskais paraksts:
Atzīmējot lodziņu “Es piekrītu apmaksas noteikumiem”, klients piekrīt, ka viņa elektroniskajam parakstam ir juridisks spēks, kas vienāds ar manuālā paraksta spēku.
Pielikumi un saites uz trešajiem resursiem:
Mūsu tīmekļa vietnē var būt saites uz trešo pušu resursiem. Mēs neesam atbildīgi par šo resursu saturu vai par to privātuma un datu drošības politiku.
Maksājuma/transakcijas atcelšanas noteikumi