×

Правила оплаты

Apmaksas noteikumi

Maksāšanas veidi:

  • kredītkartes
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • bankas pārskaitījumi

Apmaksas termiņi:

Apmaksas termiņš ir 30 dienas no piedāvājuma un maksājuma saites saņemšanas dienas.

Cenas un valūta:

Cena ir norādīta piedāvājumā, ko menedžeris nosūta uz klienta pastu no uzņēmuma e-pasta adreses {name}@alianse.lv.

Valūta: eiro (EUR).

Atpakaļatdošanas un naudas atdošanas politika:

Klientam ir tiesības atpakaļatdot preci vai pakalpojumu 14 dienu laikā no apmaksas dienas, ja tas kāda iemesla dēļ neatbilst gaidītajam.

Naudas sodi un papildmaksas:

Komercpiedāvājuma ietvaros nav paredzēts sods par nemaksāšanu.

Pēc iekārtas nodošanas klientam rēķins jāapmaksā 7 kalendāro dienu laikā.

Papildmaksa var ietvert maksu par tehniķa ierašanos klienta objektā, aprīkojuma piegādi, iestatīšanu un citiem darbiem.

Konfidencialitāte un drošība:

Privātumu un drošību nodrošina maksājumus apstrādājošais uzņēmums (ekvairinga pakalpojumi) — “EveryPay”, AS.

Nodokļi un nodevas:

Visi maksājumi ietver PVN atbilstoši Latvijas tiesību aktiem.

SIA “Baltic Security Solution” ir ar nodokļmaksātājs uzņēmums ar PVN maksātāja numuru LV40203050311.

Kontaktinformācija atbalsta saņemšanai:

Sazinieties ar grāmatvedības nodaļu pa tālruņa numuru +371 66117201 vai pa e-pastu rekini@alianse.lv.

Noteikumu atjauninājumi:

Pārdevējam ir tiesības mainīt šos Noteikumus. Uz katra pasūtījuma noformēšanu attiecas aktuālā Noteikumu redakcija.

Autortiesības un informācijas aizsardzība:

Visa informācija vietnē, tostarp cenas un maksājumu noteikumi, ir aizsargāta ar autortiesībām, un ir aizliegts to kopēt vai izmantot bez atļaujas.

Klienta piekrišana:

Klients piekrīt apmaksas noteikumiem, atzīmējot izvēles rūtiņu “Es piekrītu apmaksas noteikumiem”, veicot pasūtījumu.

Papildu informācija:

Papildu informācija par mūsu pakalpojumiem ir pieejama alianse.lv oficiālajā tīmekļa vietnē, pa tālruni +371 66117676 vai pa e-pastu info@alianse.lv.

Piekrišana datu apstrādei:

Atzīmējot izvēles rūtiņu, veicot maksājumu, klients piekrīt savu datu apstrādei saistībā ar maksājuma veikšanu.

Dokumentācija un apstiprinājums:

Pēc veiksmīgas apmaksas veikšanas klientam tiks nosūtīts elektronisks čeks vai rēķins uz reģistrācijas laikā norādīto e-pasta adresi.

Pasūtījuma atcelšana:

Klientam ir tiesības atcelt pasūtījumu pirms tā izpildes. Pasūtījuma atcelšanas gadījumā summa tiks atpakaļsamaksāta kartē vai citā maksājuma avotā atbilstoši naudas atpakaļatdošanas politikai.

Atlaides un akcijas:

Pagaidu atlaides un akcijas piedāvājumi var būt pieejami vietnē vai pēc menedžera ieskatiem. Atlaides nesummējas, ja vien nav norādīts citādi.

Ierobežojumi:

Mēs paturam tiesības atteikt pakalpojumu vai mainīt apmaksas noteikumus atsevišķiem klientiem, nenorādot iemeslus.

Drošības pārbaude:

Lai pārbaudītu identitāti un novērstu krāpšanu, mēs drīkstam pieprasīt klienta identitātes papildu pārbaudi (piemēram, pases vai citas personas apliecības skenēšanu).

Strīdi un sūdzības:

Strīdu vai sūdzību gadījumā klienti var sazināties ar atbalsta dienestu, izmantojot iepriekš minētos kontaktus. Visi strīdi tiks izskatīti saskaņā ar Latvijas tiesību aktiem.

Piegādes termiņi un noteikumi:

Iekārtu piegādes vai pakalpojumu sniegšanas termiņi un noteikumi tiks precizēti komercpiedāvājumā vai atsevišķā līgumā.

Trešo pušu tiesības:

Nekas šajos Noteikumos nepiešķir tiesības vai priekšrocības trešām pusēm.

Atbilstība tiesību aktiem:

Klientam ir pienākums ievērot visus piemērojamos tiesību aktus un noteikumus, izmantojot mūsu vietni un veicot maksājumus par pakalpojumiem vai precēm.

Elektroniskais paraksts:

Atzīmējot lodziņu “Es piekrītu apmaksas noteikumiem”, klients piekrīt, ka viņa elektroniskajam parakstam ir juridisks spēks, kas vienāds ar manuālā paraksta spēku.

Pielikumi un saites uz trešajiem resursiem:

Mūsu tīmekļa vietnē var būt saites uz trešo pušu resursiem. Mēs neesam atbildīgi par šo resursu saturu vai par to privātuma un datu drošības politiku.